FOR MEMBERS ONLY

PROUD TO BE A NFPE MEMBER

யாருக்கும் அஞ்சோம் !!எதற்கும் அஞ்சோம்!!!




Friday 31 July 2015

SUBJECTS SUBMITTED TO CIRCLE UNION FOR RJCM ON BEHALF OF OUR DIVISIONAL UNION

To
The Circle Secretary,
AIPEU Group ‘C’ Union,
Tamilnadu Circle.

01.  De-quarterisation of offices unfit for dwelling.
            The Offices which are not having adequate accommodation and amenities to dwell should be de quarterised to leave the staff to live as per their ethics. This is not only to safeguard the family of our staff at least to dwell with basic amenities and on very basic ideas of caring grounds. There is no emergence for natural calls in most of the offices. The powers of de-quarterisation should be empowered to Divisional Heads so it may be easy to do so.Also it is necessary to make steps to insure the Post Office assets such as Computers and its peripherals, Generators and available electronic equipment’s and others in all level offices so that de-quarterisation procedure will be in benign method and relaxed to do so.


02.  Bearing in mind of Manpower before hosting Innovative Products.
            Before hosting any innovative products the manpower and operational system should be measured. For example Post Shoppe. The admin has failed to clarify allied manpower to Post Shoppe as well as for Operating and Accounting Procedure.
03.  Establishment in Divisional Offices.
            There are no separate norms for BD Tech, System Administrators, and Marketing Executives and the above post are recently formed due to present development of department and comes under Divisional Office establishment.The above posts are manned by existing establishment of PA Cadre. The establishment of Divisional Office should be revised so that the real establishment will be exist in Divisional office without exploiting any manpower in the name of deputation.

04.  Targets for Offices including CBS Offices.
            Un accurate targets are fixed now a days to the employees who are working in the Sub Offices and predominantly the targets fixed to the CBS Offices are to be wiped out instantaneously who are very difficult to complete their day to day work since the net connectivity availability seems to be non-reliability.


05.  Providing New Software to calculate speed of NSP 1 & NSP 2.
            A New Software should be provided to all level Offices for Sify to know whether Broadband is working in NSP 1or NSP 2 and the download speed also to be generated and in case of down in Sify Network (NSP 1 or NSP 2)  automatic mail should be generated and intimation sent to Divisional Head.
06.  Preparation of New Statistics.
            New Statistics should be taken for the new scenario for CBS and McCamish. CBS is not like Sanchay Post. (i)In CBS the account no’s contains 10 digits. (ii) For Opening every account CIF should be created and it contains more no of columns (iii) For every transaction ID should be noted and in C Class Offices it should be verified by a single hand. The above points should be kept in mind while taking revising Statistics.

07.  Manpower to Central Processing Center.
                        New Manpower should be employed in CPC’s which are newly created and the establishment formerly found in Circle Offices as well as in Regional Offices in PLI and RPLI Branch should be dispersed instantly to CPC’s functioning in Head Post Offices.



Thursday 30 July 2015

CIRCLE CONFERENCE RECEPTION COMITTEE CIRCULAR

Dear comrades,

                         All are well know that our 37- th  circle conference of our AIPEU P3 which is going to be held in pudukottai on 4, 05, and 6 September this Year .Our circle reception committee asked the divisions  to donate the fund liberally to make this conference a great event.Our divisional Union decided that huge number of comrades should participated in this conference and  each members should donate Rs.200/-and adhere proud to be our Divisional Union.


V.PALANIMUTHU,

SECRETARY,

AIPEU P3,

 DHARMAPURI DIVISION.



FOUR MONTHLY MEETING DISCUSSED SUBJECTS(OUR DIVISION OVER TENURE ISSUE INCLUDED)

நான்கு மாதப் பேட்டியின்  விபரங்கள் 

கடந்த  21.07.2015 அன்று காலை 10.00 மணி துவங்கி மதியம் 01.15 வரை நான்கு மாதங்களுக்கு ஒரு முறையிலான பேட்டி CHIEF PMG மற்றும் இதர PMG க்களுடன் நடைபெற்றது . நமது அஞ்சல் மூன்று மாநிலச் சங்கம் சார்பாக மாநிலச் செயலர் தோழர், J . இராமமூர்த்தி, மற்றும் மாநிலத் தலைவர் தோழர். J . ஸ்ரீ வெங்கடேஷ் ஆகிய இருவரும் கலந்துகொண்டு பிரச்சினைகளை விவாதித்தார்கள் . பேட்டி  சுமுகமாக நடைபெற்றது. பேட்டியின்போது விவாதிக்கப் பட்ட விபரங்கள் :-

1. மாநில மற்றும் மண்டல அலுவலகங்களில் நீண்டகாலமாக DEPUTATION இல் உள்ள ஊழியர்களை  அவர்களின் சொந்தக் கோட்டங்களுக்கு உடன் திருப்பி அனுப்புதல் . 

இதுவரை மாநிலம் முழுதில் இருந்தும்  மொத்தமாக  திருப்பி அனுப்பப்பட்ட ஊழியர்களின் எண்ணிக்கை 73. (இது நமது அஞ்சல் மூன்று மாநிலச் சங்கத்தின் இடைவிடாத தொடர் முயற்சிக்குக் கிடைத்த மிகப் பெரும் வெற்றியாகும்.)

குறைந்த பட்சம் 20% சதம் ஊழியர்கள் தற்போதைய பணிகளுக்கு தாற்காலிகமாக வைத்துக் கொள்ளப்படுவர். அவர்களும் படிப்படியாக திருப்பி அனுப்பப்படுவர். தாம்பரம் , தருமபுரி  உள்ளிட்ட சில கோட்டங்களில்  நீண்ட காலம் பணியாற்றும் ஊழியர்களும் கோட்ட அலுவலகத்தில் இருந்து விடுவிக்கப்படுவார்கள்..


2. தென் மண்டலத்தில் தொழிற்சங்க காரணங்களுக்காக பழி வாங்கப் பட்ட ஊழியர்களின் தண்டனைகளை முற்றிலுமாக ரத்து செய்தல் . திண்டுக்கல் கோட்டத்தில் அகற்றப் பட்ட  தொழிற்சங்க அறிக்கை பலகையை மீண்டும் அலுவலகத்திற்குள்ளேயே  பொருத்துதல்.

தென் மண்டலத்தில் கடந்த 10.01.2014 அன்று  மண்டல அலுவலகத்தின் முன் நடைபெற்ற  தொடர் முழக்க ஆர்பாட்டத்தில் கலந்துகொண்ட ஊழியர்களுக்கு அளிக்கப்பட்ட தண்டனைகள் ஏற்கனவே APPEAL செய்தவர்களுக்கு ரத்து செய்யப்பட்டுள்ளது. (இது நமது அஞ்சல் மூன்று மாநிலச் சங்கத்தின் இடைவிடாத தொடர் முயற்சிக்குக் கிடைத்த மிகப் பெரிய வெற்றியாகும் )

மேலும் நிலுவையில் எவருக்கும் APPEAL  இருப்பின், அது குறித்து தெரிவித்தால் , மேல் நடவடிக்கை எடுக்கப்படும். திண்டுக்கல் கோட்ட அறிக்கைப் பலகை பிரச்சினை குறித்து உடன் மண்டல அதிகாரியுடன் தொடர்பு கொண்டு மேல் நடவடிக்கை எடுக்கப்படும்.( தென் மண்டல அதிகாரி கூட்டத்தில் கலந்துகொள்ளவில்லை ).

3. PARK  TOWN , TAMBARAM , ST  MOUNT  தலைமை அஞ்சலகங்களில் DY . POSTMASTER க்கு  இணைக்கப் பட்ட TREASURY , மற்றும்  SUB ACCOUNTS  பொறுப்புக்களை VOLUME  VI  PART I  CHAPTER  9 அடிப்படையில்  நீக்குதல். 

இது குறித்து DTE  இல் இருந்து PROJECT  ARROW  NORM  அளிக்கப் பட்டதன் அடிப்படையில் இவ்வாறு உத்திரவு இடப் பட்டுள்ளது என்றும்,  இருப்பினும் அடிப்படை சட்ட விதிகளுக்கு முரணான உத்திரவு என்று சுட்டிக் காட்டப் பட்டதால் இது குறித்து DTE  க்கு மேல் நடவடிக்கைக்காக எழுதப்படும் என்று பதில் அளிக்கப் பட்டது.

4. மேலும் தேங்கிக் கிடக்கும் LSG  பதவி உயர்வு குறித்து  உரிய நடவடிக்கை  எடுத்து வருவதாகவும் இது குறித்த ACR /APAR உடன் பெறப்பட்டு பதவி உயர்வு அளிப்பதற்கான நடவடிக்கை எடுக்கப் படும் என்றும் உறுதி அளிக்கப் பட்டது. அதன்படியே கடந்த 22.7.2015 அன்று அனைத்து கோட்டங்களுக்கும் 1198 ஊழியர்களுக்கான ZONE OF CONSIDERATION  LIST  அனுப்பப் பட்டு அவர்களின் ACR /APAR கேட்கப் பட்டுள்ளது.  400 க்கும் அதிகமான காலியிடங்கள் நிரப்பப்பட உள்ளதாக தெரிவிக்கப்பட்டது.  (இதுவும் நமது அஞ்சல் மூன்று மாநிலச் சங்கத்தின் இடைவிடாத தொடர் முயற்சிக்குக் கிடைத்த மிகப் பெரும் வெற்றியாகும்) 


இந்த பதவி உயர்வு  அந்தந்த ஊழியர்களுக்கு  உரிய தேதியில் இருந்து NOTIONAL  ஆக அளித்திட வேண்டும் என்று  நாம் கேட்டுள்ளோம். இது குறித்து எதிர்வரும் 06.08.2015  அன்று நடைபெற உள்ள RJCM  கூட்டத்திலும் பிரச்சினை எழுப்பப்பட்டுள்ளது. RJCM  SUBJECTS  தனியே  பிரசுரிக்கப்படும்.

5. LGO  TO  P.A.  தேர்வு முடிவுகளை வெளியிடுவதில் உள்ள காலதாமதம் பல ஊழியர்களின்  சேவைக் காலத்தை பாதிப்பது மட்டுமல்லாமல் SHORTAGE  நேரத்திலும் ஊழியர்களுக்கு பாதிப்பு ஏற்பட்டுள்ளதை சுட்டிக் காட்டினோம்.

இது குறித்து CHIEF  PMG அவர்கள் நேரடிக் கவனம் செலுத்தி வருவதாகவும்  MEMBER (P ) அவர்களுடன் தொடர்பு கொண்டு கேட்டுள்ளதாகவும் நீதிமன்ற பிரச்சினையில் சரியான வழி காட்டுதலை DTE  இடம் இருந்து எதிர்பார்ப்பதாகவும்  விரைவில் இந்தப் பிரச்சினை முடிக்கப்படும் என்று  உறுதி அளிக்கப்பட்டது.

6. இது  தவிர CASUAL  LABOURER   களுக்கு 1.1.2006 முதல் வழங்க வேண்டிய உயர் ஊதியம் , நிலுவைத் தொகை , D.A., WEEKLY  OFF மற்றும்  CHENNAI  CITY  NORTH  DIVISION  இல் உள்ள GDS  காலியிடங்களை  நிலுவையில் உள்ள DOVETAILED பட்டியலில் உள்ள CASUAL  LABOURER களைக் கொண்டு நிரப்புவது உள்ளிட்ட  பிரச்சினைகள் குறித்து விவாதிக்கப் பட்டது. 

இது குறித்து விரைவில் முடிவு எடுப்பதாக CHIEF  PMG அவர்கள் உறுதி அளித்தார். இருப்பினும்  இந்தப் பிரச்சினைகள் குறித்து மீண்டும் எதிர் வரும் 06.08.2015  அன்று நடைபெற உள்ள RJCM  கூட்டத்தில் விவாதித்திட  SUBJECTS  நாம் அளித்துள்ளோம் . நிச்சயம்  நல்ல  தீர்வினை விரைவில் பெறுவோம்.

THANKS TO OUR CIRCLE UNION TO INCLUDED OUR OVER TENURE ISSUE IN FOUR  MONTHLY MEETING.

Tuesday 28 July 2015

HOW TO CALCULATE BROAD BAND SPEED OF SIFY NETWORK




BUDIREDDIPATTI CHART
B.AGRAHARAM CHART

 Dear comrades,

                   The above two charts clearly shows that the BB connectivity of Budireddipatti completely down from 09.am to 03.00 pm on 28.07.2015 (see  B.Agraharam chart) .As we already explain this issue   at RO level and we will wait for the permanent solution.This is for the kind information to all SOs to check your office broad band speed using the following ip address and also check NSP 1 and NSP 2 both are available.

IP ADDRESS

172.16.5.14

USER NAME:dopcircle_tn

PASSWORD:dop@tn

>>O GROUP

>>GROUP FILTER *WEGCODE*(ALL SOs WEGCODE GIVEN BELOW)

>>TECHNOLOGIES >>WAN/LAN

>>GROUP >>OFFICE NAME

>>AVAILABILITY>>BITS IN 

                                       BITS OUT(SELECT BOTH)

(TICK THE CHECK BOX) IN SEPERATE CHARTS PER ELEMENT

>>FROM DATE TO TO DATE 

>>RUN IN NEW WINDOW


CODE Postoffice








WEG21680 Dharmapuri H.O--636701
WEG21682 Harur S.O--636903
WEG21700 Palacode S.O--636808
WEG21679 Dharmapuri Collectorate S.O--636705
WEG21695 Marandahalli S.O--636806
WEG21697 Morappur S.O--635305
WEG21699 Nallampalli S.O--636807
WEG21701 Pappireddipatti S.O--636905
WEG21702 Paupparapatti S.O--636809
WEG21703 Pennagaram S.O--636810
WEG21676 Barur S.O--635201
WEG21677 Bommidi S.O--635301
WEG21686 Kadathur S.O--635303
WEG21688 Kambainallore S.O--635202
WEG21692 Komarasamipatti S.O--636701
WEG21704 Periyanahalli S.O--635205
WEG21712 Tirtamalai S.O--636906
WEG08988 Annasagaram S.O--636704
WEG08992 Biliyanur Agraharam S.O--636813
WEG08993 Buddireddipatti S.O--635302
WEG08997 Dharmapuri R.S S.O--636701
WEG08998 Dharmapuri South S.O--636701
WEG09000 Eachambadi S.O--636902
WEG09003 Indur S.O--636803
WEG09011 Laligam S.O--636804
WEG09012 Mallupatti S.O--636805
WEG09014 Menisi S.O--636904
WEG09015 Panjapalli S.O--636812
WEG09017 Perumbalai S.O--636811
WEG09019 Thoppur S.O--636352
WEG09021 Vennampatti S.O--636705

for any queries contact

V.PALANIMUTHU
9994075180
        OR
A.IMRAN BASHA
9843800277



PAYING TRIBUTE TO OUR ROLE MODEL....































Friday 24 July 2015

DA FOR FREE BOARDING AND LODGING



Dear comrades,

                          As per rulings for free boarding and lodging we can claim 25 % of our DA.For example we undergone Madurai Training for 10 days,we can claim TA + 25 % of DA.(10*90*0.25).excluding e-Payment amount.





Tuesday 21 July 2015

SEMINAR AT TIRUPUR HO ON 26/07/2015

Dear comrades,

                          On 26/07/2015 a Seminar will be held at Tirupur HO to discuss about the present scenario of our department ,7-th pay commission employees expectations and our NFPE union growth and development .Our All India president ,All India Asst Sec General  ,and Circle President will delivered a speech.So comrades I request all the comrades to attend the seminar and get the awareness .

Note.Those who are willing to attend the above seminar kindly gather at our HO on 26.07.2015 morning at 6.00 am without fail.Our union will be bear the bus fare and the  lunch.

Comradely,
V.Palanimuthu
AIPEU P3 Div.Secretary
Dharmapuri Division.

Wednesday 15 July 2015

DRAFT COPY OF GRADATION LIST AS ON 01.07.2015 POSTAL ASSISTANT CADRE OF OUR DIVISION



                                 GRADATION LIST AS ON 01-07-2015
Sl.No
Name of the Official
Date of Birth
DCCS in Dept
Date of Confirmation
MACP I
MACP II
MACP III

01
KUMARASAMY S
16-09-1955
14-06-1975
01-03-1978
14-06-1991
01-07-2001
01-09-2008

02
RADHA KRISHNAN G
30-05-1956
16-11-1976
01-11-1980
16-11-1992
01-01-2003
01-09-2008

03
ANANDHA KUMAR S
18-02-1956
09-04-1977
01-05-1981
09-04-1993
01-07-2003
01-09-2008

04
NALINI K
22-07-1958
29-12-1977
01-09-1981
31-12-1993
01-07-2004
01-09-2008

05
RAMALINGAM M
17-05-1961
10-07-1980
01-04-1984
18-07-1996
01-01-2007
07-08-2010

06
PADMAVATHI G
15-06-1959
18-06-1981
01-03-1985
22-06-1997
01-01-2008
09-07-2011

07
SENGUTTUVAN C
29-05-1957
16-06-1981
01-03-1986
28-08-1997
01-01-2008
17-07-2011

08
MANIPADMA T
25-05-1962
29-08-1981
01-03-1986
19-02-1996
01-01-2008
24-09-2011

09
SUBRAMANI C
14-06-1958
18-10-1982
01-10-1986
23-10-1998
01-09-2008
06-11-2012

10
KALAVATHI G
23-04-1958
18-10-1982
01-10-1986
24-10-1998
01-09-2008
08-11-2012

11
VIJAYALAKSHMI S
20-05-1963
19-10-1982
01-10-1986
26-10-1998
01-09-2008
10-11-2012

12
DHAVAMANI S
27-07-1958
18-10-1982
01-10-1986
01-04-1999
01-01-2009
27-11-2012

13
ARIVAZHAGAN K
01-03-1959
21-11-1981
01-10-1986
24-11-1997
01-01-2008


14
JAYALEELA JEBARAJ
07-10-1957
19-02-1979
01-03-1987
19-02-1995
01-07-2005
05-03-2009

15
NAGARAJAN P
05-06-1961
18-07-1983
18-07-1987
28-07-1999
01-09-2008
13-08-2013

16
ILANGOVAN M
10-06-1960
18-07-1983
18-07-1987
30-07-1999
01-09-2008
15-08-2013

17
MAHADEVAN M
20-05-1959
19-10-1983
19-10-1987
01-11-1999
01-09-2008
01-02-2014

18
UMAMANIMOZHI N
15-06-1960
19-10-1983
19-10-1987
24-10-1999
01-10-2008


19
KARUNAKARAN V
15-08-1959
19-10-1983
19-10-1987
30-10-1999
01-10-2008
15-11-2013

20
VIJAYAN S
03-06-1958
20-10-1983
20-10-1987
09-08-1999
01-09-2008


21
EZHUMALAI C
11-09-1958
02-07-1987
14-03-1988
29-07-2003
01-0-2008


22
DHARMAN G
03-05-1960
03-07-1987
14-03-1988
23-07-2003
01-09-2010


23
MAHALAKSHMI V
20-06-1960
02-07-1987
14-03-1988
23-04-2003
01-09-2008


24
MUNIRAJ C
03-02-1958
02-02-1988
28-02-1989
22-02-2004
01-01-2009


25
GEETHARANI D
15-04-1960
20-07-1988
28-02-1989
09-08-2004
01-09-2008


26
VENUGOPAL J
04-05-1962
16-03-1989
15-01-1990
06-04-2005
07-04-2009


27
GANDHI V
09-05-1963
24-06-1989
15-01-1990
18-07-2005
21-07-2009


28
VASANTHI K
01-06-1959
12-09-1989
15-01-1990
02-10-2005
01-10-2009


29
PREMKUMAR G
20-04-1966
01-09-1989
26-02-1991
26-09-2005
16-10-2009


30
ANURADHA P
03-05-1968
27-05-1992
27-05-1994
05-03-2010
19-06-2012











31
MALARVIZHI R
07-03-1967
27-05-1992
27-05-1994
05-03-2010
22-06-2012


32
SELVAM M
13-04-1968
27-05-1992
27-05-1994
08-03-2008
21-06-2013


33
PALANI C
24-02-1956
16-06-1993
31-05-1995
01-09-2008
09-07-2013


34
RAJESWARI R
21-07-1971
18-04-1994
18-04-1996
01-09-2008
03-05-2014


35
GEETHA D
09-06-1972
13-06-1994
13-06-1996
01-09-2008
01-07-2014


36
NIRMALA K
03-05-1972
04-09-1995
06-09-1997
01-09-2008



37
CHINNARAJU R
12-06-1966
04-12-1989
04-12-1991
01-09-2008



38
HEMA S
02-16-1976
06-07-1997
06-04-1999
01-09-2008



39
SENTHILVELAN P
03-06-1968
06-07-1997
07-07-1999
01-09-2008



40
NATARAJAN B R
16-05-1966
06-07-1997
10-05-1999




41
POONGODI M
16-05-1969
21-09-1997
22-09-1999
01-09-2008



42
VARALAKSHMI K
16-11-1978
15-03-1998
15-03-2000
01-01-2009



43
PUSHPAVELAN R
05-10-1966
03-01-1999
17-01-2001
21-01-2009



44
REVATHI M
28-03-1979
03-01-1999
17-01-2001
19-01-2009



45
SHANTHI P
02-05-1975
16-06-1996
16-06-1998
01-09-2008



46
ANANTHI V
03-05-1974
29-12-1997
24-02-2014
01-09-2008



47
SRINIVASAN R
31-05-1975
19-12-1999
02-01-2002
03-01-2010



48
EZHILARASI K
03-05-1969
30-12-1996





49
KAVITHA T
15-08-1980
19-12-1999
01-01-2002
05-01-2010



50
BALASUBRAMANIAN.R
27-07-1956
28-03-1996
30-03-1998
18-03-2010



51
PARIMALAM V
14-04-1959
26-07-1991
25-07-1993
21-03-2010



52
SHARADHA H
27-09-1981
22-03-2001
22-03-2003
23-03-2011



53
SEETHARAMAN N
15-01-1960
18-02-1995
18-02-1997
26-09-2011



54
MADHAPPAN K
12-04-1961
12-06-1995
12-06-1997
10-01-2015



55
MANIVALLI P
12-03-1984
30-01-2005
31-01-2007
03-02-2015



56
RAJESH K
12-05-1981
18-03-2005





57
KALAIVANI K
23-07-1977
29-06-2002
04-05-2003
05-07-2012



58
ELAIYARAJA V
18-06-1986
24-07-2007





59
CHENNAKRISHNAN T
03-06-1985
29-07-2007
29-07-2009




60
KALAIARASI P
04-05-1981
21-07-2008
20-07-2010




61
MANIVANNAN P
02-06-1974
15-10-2005
15-10-2007




62
SAMUNDEESWARI S
07-10-1973
15-10-2005
15-10-2007













63
PRIYADARSHINI S M
10-01-1988
02-03-2008
02-03-2010




64
MALARVIZHI C
21-04-1987
19-07-2010
19-07-2012




65
RUBINI M
25-03-1987
19-07-2010
19-07-2012




66
PALANIMUTHU V
25-05-1984
02-03-2008
02-03-2010




67
NANDAKUMAR N
20-05-1986
15-09-2010
15-09-2012




68
SANGEETHA V
10-07-1986
15-09-2010
15-09-2012




69
ARUNKUMAR V
13-06-1987
22-11-2010
22-11-2012




70
PRABHA V
28-11-1987
06-05-2011
06-05-2013




71
KAVIYARASU A
15-06-1987
06-05-2011
06-05-2013




72
GAYATHRI P D
27-12-1984
06-05-2011
06-05-2013




73
RAJASEKARAN M
17-05-1987
06-05-2011
06-05-2013




74
VIDHYASRI S
15-11-1987
06-05-2011
06-05-2013




75
PRADEEPKUMAR M
06-07-1990
11-07-2011
11-07-2013




76
JEEVA S
10-05-1985
11-07-2011
11-07-2013




77
DAYANANDAN B
10-01-1973
02-07-2007
04-07-2009




78
IMRANBASHA A
26-01-1985
25-02-2011
06-05-2013




79
ELAVARASI S
15-06-1987
07-10-2011
07-10-2013




80
EZHILARASAN S
26-12-1985
24-02-2011
26-02-2013




81
THENMOZHI K
25-05-1984
07-05-2012
09-05-2014




82
PALANI R
20-02-1979
02-07-2007
02-07-2009




83
SENTHILKUMAR J
15-06-1977
11-12-2008
11-12-2010




84
KAMALESAN D
24-03-1963
15-10-2005
15-10-2007




85
PRAVEENKUMAR R
05-11-1986
17-03-2014





86
GEETHA M
09-10-1987
06-01-2014





87
KOUSHIK PRABHU R
06-01-1988
15-09-2010





88
KUMAR R
07-07-1980
17-03-2014





89
VENKATESHKUMARAN M
03-12-1974
05-11-2009
05-11-2011




90
BALAMURUGAN R
15-05-1972
05-11-2009
05-11-2011




91
NARASIMHAN N
27-05-1968
04-10-1987
28-02-1989
26-10-2003
01-09-2008


92
MALATHI S
30-07-1966
31-03-1997
21-03-2013
01-09-2008



93
KARTHIKEYAN S
10-10-1987
03-03-2008
03-03-2010




94
NEPOLIAN E
18-03-1991
06-03-2015














95
PRAHADEESWARAN R
21-11-1992
06-03-2015





96
KEERTHANA S
04-09-1990
06-03-2015





97
SUBRAMANI V
11-06-1986
06-03-2015





98
SHIVANI R
05-04-1990
06-03-2015





99
ABINAYA S
28-04-1990
06-03-2015





100
THERASAVALARMATHI W
29-08-1985
25-04-2015





101
SIVAKUMAR P
11-01-1988
25-04-2015






UNITY IS STRENGTH

UNITY IS STRENGTH
PROUD TO BE A NFPE MEMBER

DHARMAPURI DIVISION OFFICE PHONE NUMBERS !!!

SELECT OFFICE NAME


PHONE NUMBERS: